Obchodné podmienky

I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Tieto obchodné a reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky obchodné vzťahy uzatvorené prostredníctvom systému internetového obchodu www.cessi.sk a bližšie upravujú práva a povinnosti medzi kupujúcim a obchodníkom. Odoslaním, resp. uskutočnením objednávky vyjadruje kupujúci súhlas s obchodnými a reklamačnými podmienkami a potvrdzuje, že je s týmito obchodnými podmienkami oboznámený.

 

II. VYMEDZENIE POJMOV

1. "Kupujúcim" sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala objednávku po vlastnej autorizácii. Kupujúci je navrhovateľom na uzatvorenie zmluvy s obchodníkom.

2. "Obchodníkom" sa rozumie:

Názov spoločnosti MPC CESSI a.s.
IČO 31651445
IČ DPH SK2020502803
DIČ 2020502803
Adresa Mlynská 22 , Spišská Nová Ves , 052 01, Slovensko

Predávajúci je platca DPH. Spoločnosť je zapísaná v ORSR Okr. Súdu Košice I. vl. Č. 274/V.

3. "Objednávkou" sa rozumie vyplnený a odoslaný objednávkový formulár obsahujúci informácie o kupujúcom, objednanom tovare z ponuky obchodu a cene tohto tovaru, alebo e-mail odoslaný na adresu obchodníka obsahujúci uvedené informácie. Za platnú sa považuje i telefonická objednávka, ktorá bude potvrdená na e-mailovú adresu kupujúceho najneskôr do 24. hod.

4. „Kúpnou zmluvou“ sa rozumie zmluva uzatvorená medzi obchodníkom a kupujúcim. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky obchodníkom (e-mailom, alebo telefonicky).

5. „Tovarom“ sa rozumejú všetky produkty uvedené v ponuke internetového obchodu www.cessi.sk. Všetky uvádzané ceny pri tovare na stránkach internetového obchodu sú konečné, uvádzané s DPH.

III. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

1. Všetky objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu www.cessi.sk sú považované za záväzné.

Objednávka musí obsahovať nasledovné údaje:

- meno a priezvisko kupujúceho,

- adresu kupujúceho,
- druh, množstvo a cenu tovaru,
- telefonický a e-mailový kontakt.

2. Kupujúci sa zaväzuje v objednávke uvádzať pravdivé a úplné údaje. Každá objednávka je po odoslaní potvrdená e-mailovou správou, v ktorej máte možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Pokiaľ sa v objednávke vyskytla nejaká chyba, bezodkladne nás kontaktujte.

3. Ako doklad o kúpe tovaru obchodník zasiela faktúru v elektronickej forme (slúži zároveň ako dodací list) vo formáte PDF na e-mailovú adresu kupujúceho. Elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti. Faktúru zasielame e-mailom v prílohe. Ak ste od nás neobdržali elektronickú faktúru, kontaktujte nás prosím.

 

IV. STORNO OBJEDNÁVKY

Kupujúci má právo stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru, a to prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky. Kupujúci je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno a priezvisko, číslo objednávky, e-mail a popis objednaného tovaru. Za zrušenie objednávky obchodník neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky. V prípade, že kupujúci uhradil obchodník kúpnu cenu za objednávku, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, obchodník vráti už zaplatenú kúpnu cenu prevodom na bankový účet kupujúceho v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.

Objednávku je možné stornovať len do dňa, kedy obchodník odošle objednaný tovar na adresu kupujúceho.

Obchodník má právo stornovať objednávku v prípade vypredania zásob, alebo nedostupnosti objednaného tovaru. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky.

 

V. PLATOBNÉ PODMIENKY

1. Po uskutočnení objednávky bude na Váš e-mail zaslané potvrdenie objednávky spolu s potrebnými údajmi na platbu.

2. Ponúkame tieto možnosti platby na území Slovenskej republiky:

Platba vopred bankovým prevodom na účet obchodníka:

Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky
Konštantný symbol: 0008

IBAN: SK0211110000001242084010

Platba kartou cez platobnú bránu TrusPay (VISA, MAESTRO, MASTER CARD)

Ak neobdržíme platbu na náš bankový účet do 7 dní od objednania, bude objednávka automaticky zrušená (stornovaná).

3. Ceny uvedené na stránkach internetového obchodu sú konečné ceny (obchodník je platcom DPH).

4. Pri platbe bezhotovostným prevodom sa za dátum zaplatenia považuje dátum pripísania celej kúpnej ceny na účet obchodníka. Doba doručenia tovaru sa pri bezhotovostnej platbe predlžuje o čas, kedy bude platba pripísaná na účet obchodníka.

 

VI. DODACIE PODMIENKY

1. Obchodník zasiela tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej dobe odo dňa potvrdenia platby zálohovej faktúry, obvykle do 3 pracovných dní, najneskôr však do 10 pracovných dní. Uvedená doba dodania je len informatívna. Vychádza z predpokladaných dodacích lehôt:

a) prepravných firiem.

b) v prípade veľkého záujmu o tovar, keď výrobca nestíha s produkciou vybraných produktov, môže prísť k neskoršiemu dodaniu tovaru. V takom prípade prijmite prosím naše ospravedlnenie. O neskoršom dodaní, alebo vypredaní tovaru budete informovaní. Ďakujeme za pochopenie.

Kupujúci súhlasí, že doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, o čom bude kupujúci včas informovaný obchodníkom.

2. Pri objednávkach s vyššou hodnotou môže obchodník overiť e-mailom, alebo telefonicky správnosť obsahu objednávky pred jej odoslaním kupujúcemu.

3. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny.

4. Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie kupujúcim od doručovateľa

5. Poštovné náklady /platné v SR/

 

DORUČENIE KURIÉROM


Obchodník si účtuje poplatok za doručenie tovaru vo výške 4,50 €

 

Doba a spôsob doručenia:
Tovar je odoslaný kuriérskou spoločnosťou, doba dodania je 1 pracovný deň (maximálne však 2 pracovné dni) od odoslania tovaru obchodníkom. Oznámenie o príchode zásielky Vám bude oznámené kuriérom na Vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar Vám bude následne doručený na Vašu adresu (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak).

Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí kuriérovi s Vami spojiť telefonicky a nezastihne Vás na dodacej adrese, bude vám do schránky doručené oznámenie o uložení zásielky a možnosti opätovného doručenia.

V prípade nevyzdvihnutia zásielky bude tovar zaslaný späť na našu adresu. V takomto prípade vrátenia zásielky obchodníkovi je po dohode možné opäť zaslať tovar kupujúcemu. Náklady na opätovné doručenie zásielky kupujúcemu znáša kupujúci.

6. Nevyzdvihnutie zásielky na dobierku

V prípade, že si kupujúci neopodstatnene a neodôvodnene neprevezme zásielku na dobierku na pošte, alebo od kuriéra, dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy, nakoľko je kupujúci vždy informovaný o potvrdení a stave objednávky. Takému kupujúcemu odmietame v budúcnosti poslať ďalšiu objednávku bez platby vopred.

7. Pokiaľ objednávka obsahuje viac druhov tovaru a je vybavovaná po častiach, poštovné sa platí iba raz.

8. V prípade, že kupujúci nejaví ochotu k spolupráci je obchodník po predchádzajúcom upozornení objednaný tovar predať inému záujemcovi.

9. Všetky objednávky realizované v našom obchode sa riadia zákonmi Slovenskej republiky a nepodliehajú zákonom iných štátov.

 

VII. ZÁRUČNÉ PODMIENKY A REKLAMÁCIE

1. Obchodník pri predaji Tovaru zodpovedá za to, že Tovar je v súlade s dohodnutými požiadavkami a všeobecnými požiadavkami v zmysle § 616 a § 617 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa. Pri potravinách musí byť vyznačený dátum spotreby alebo dátum minimálnej trvanlivosti.

2. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Spotrebiteľom, resp. v čase jej dodania. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá Obchodník za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o Tovar, ktorý sa rýchlo kazí, alebo o použitý Tovar, zodpovedá Obchodník za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruke).

3. Pri Tovare potravinárskeho charakteru (pekárenské a cukrárne výrobky) sa záručnou dobou na účely Reklamačného poriadku rozumie dátum spotreby alebo dátum minimálnej trvanlivosti Tovaru. Ak je na predávanom Tovare, jeho obale alebo návode k nemu pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto doby.

Záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru kupujúcemu.

4. Práva zo zodpovednosti za vady na Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, sa musia uplatniť bezodkladne, najneskôr do uplynutia dátumu spotreby alebo minimálnej trvanlivosti uvedenej na obale, inak práva zaniknú.

5. Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu (najneskôr nasledujúci deň po jeho prevzatí) informovať obchodníka o zistených závadách. Neskoršie reklamácie zjavných závad nebudú obchodníkom uznané.

6. Ku každej objednávke obchodník zasiela na e-mailovú adresu kupujúceho faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF. Táto elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti. Faktúru zasielame e-mailom v prílohe.

7. Na práva a povinnosti, týmito VOP neupravené, sa vzťahujú príslušné ustanovenia právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky. Všetky spory vyplývajúce  z Kúpnej zmluvy, pokiaľ strany nedosiahnu zmier, bude riešiť príslušný súd Slovenskej republiky.

8. Reklamáciu tovaru môže kupujúci uplatniť písomne odoslaním na adresu obchodníka:

  • MPC CESSI a.s.
  • Mlynská 22 , Spišská Nová Ves , 052 01, Slovensko

9. Obchodník ručí kupujúcemu za odoslanie tovaru v rámci dohodnutej dodacej doby, za cenu tovaru v čase objednávky, za kvalitné zabalenie tovaru a za dodanie správneho tovaru.

10. Obchodník neručí kupujúcemu za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú poštou, alebo kuriérom (alebo udaním nesprávnej adresy kupujúceho), za prípadné nedodanie tovaru (vinou dodávateľa), za poškodenie zásielky zavinené poštou alebo kuriérskou spoločnosťou (v takom prípade je nutné uplatňovať reklamáciu priamo na pošte alebo u kuriérskej spoločnosti).

11. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, používaním, skladovaním alebo ošetrovaním výrobku.

10. POSTUP PRI REKLAMÁCII:

1. Kupujúci je povinný popis zistenej závady s číslom objednávky zaslať prostredníctvom formulára na Odoslanie reklamácie bezodkladne po tom, čo závadu zistil.

2. Poškodený tovar je kupujúci povinný zaslať až na výzvu obchodníka na svoje náklady.

3. Obchodník dodá vymenený tovar kupujúcemu na svoje náklady.

4. Ak kupujúci pri preberaní tovaru od pošty, alebo kuriéra zistí, že obal dodaného tovaru je poškodený, nie je povinný tovar prevziať.

5. Ak sa kupujúci rozhodne tovar aj napriek poškodeniu obalu prevziať je povinný toto prevzatie potvrdiť pracovníkovi pošty, alebo kuriérovi až po skontrolovaní tovaru.

6. Reklamácia vrátane odstránenia závady bude vybavená najneskôr do 30 dní od doručenia zásielky obchodníkovi, prípadne v termíne, na ktorom sa kupujúci s obchodníkom dohodne.

 

IX. VRÁTENIE TOVARU A VRÁTENIE PEŇAZÍ

1. V zmysle ustanovenia § 20 zákona o ochrane spotrebiteľa má kupujúci právo od uzavretej kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby v uvedenej lehote doručil obchodníkovi odstúpenie od zmluvy prostredníctvom formulára Odstúpenie od zmluvy.

2. Kupujúci neuhrádza žiadny manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od kúpnej zmluvy.

3. Za každý vrátený tovar obchodník vráti peniaze prevodom na bankový účet kupujúceho do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

4. POSTUP PRI VRÁTENÍ:

1. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný oznámiť vrátenie tovaru pred odoslaním na adresu obchodníka prostredníctvom formulára Odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 k týmto VOP.

2. Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom originálnom obale a kompletný.

3. Tovar na vrátenie zasiela kupujúci na adresu obchodníka doporučene
(pre doklad o odoslaní), nie dobierkou. Upozorňujeme, že zásielky odoslané na dobierku nepreberieme!

4. Tovar zasielaný na vrátenie odporúčame poistiť.

5. Doklad o zaslaní tovaru obchodníkovi je kupujúci povinný uschovať.

6. Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu obchodník nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí.

7. Na vyžiadanie je kupujúci povinný obchodníkovi zaslať na jeho e-mailovú adresu faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF, ktorú obdržal s objednávkou.

8. Obchodník si vyhradzuje právo odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho. Náklady na spätné odoslanie tovaru znáša kupujúci.

Upozornenie: chyby a omyly v názvoch, popisoch a zobrazení produktov sú vyhradené. Ceny produktov vo výške 0,00 EUR sú neplatné. Ponuka platí len do vypredania zásob. Údaj o počte produktov k dispozícii na internete je len informatívneho charakteru.

Tieto obchodné a reklamačné podmienky sú platné od 1.7. 2024

Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu obchodných a reklamačných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.

 

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Košický  kraj, Vrátna 3, 040 01 Košice

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...